PPC reklamy jsou charakteristické tím, že inzerent za reklamu platí až ve chvíli, kdy zaúčinkovala, tzn. přivedla návštěvníka na web. V tom se tedy zasadně odlišují od klasické inzerce na internetu, kde platíte již za její zobrazení. Máte přesnou kontrolu nad svými výdaji, zaplatíte jen tolik prokliků, potažmo návštěvníků, kolik potřebujete. Naše seo poradenství Vám pomůže v investicích. PPC kampaň je velmi dobře měřitelná a plánovatelná. U PPC kampaní probíhá neustálý konkurenční boj o pozice. V momentě prvotního nastavení kampaně je možné mít výborné výsledky co se konverzního poměru a umístění na předních pozicích týče, ale za pár dní již může být vše jinak. Je proto nutné kampaně neustále kontrolovat a vyhodnocovat, jen tak lze dosáhnout optimálních a žádaných výsledků. V rámci českého internetu existují dva dominantní poskytovatelé PPC reklamy
Sklik komukoli umožňuje zadat si inzerát a klíčová slova, na která se inzerát bude objevovat ve stránkách vyhledávání na Seznamu. Inzeráty se neplatí na období, ale za to, když na ně lidé klikají. Proto se Sklik řadí mezi PPC systémy. Zde patří i Google Adwords. Pro dobrý internetový marketing je také důležité seo.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.