rubriky:

navštivte:

PR marketing

Author:
18.2.2010

Návštěvnost webu se dá zvýšit řadou způsobů. Pokud však chcete, aby na web přicházeli návštěvníci, kteří se opravdu zajímají o Vaše produkty nebo služby, je SEO tím nejlepším řešením. Dostatečná návštěvnost je prvním a nezbytným předpokladem, aby mohl web vydělávat. Na rozdíl od grafického provedení není návštěvnost na webu na první pohled okamžitě vidět. Proto se řada firem spokojí s tím, že „jsou na webu“, aniž by se hlouběji zamysleli nad užitkem, který jim to přináší. Web s minimální návštěvností užitečný být nemůže a prostředky vynaložené na jeho tvorbu a údržbu by se rozhodně daly vynaložit účelněji. Jak zvýšit návštěvnost? Například optimalizací webu provedenou takovým způsobem, aby se určité stránky objevovaly při hledání nějakého klíčového slova na prvním místě. SEO zajistí návštěvnost webu, přivede velmi žádoucí návštěvníky vyhledávající nabízený produkt, a přednostní umístění značně napomůže prestiži značky. V Čechách připadá v úvahu optimalizace prakticky pouze pro dva vyhledávače. SEO je s přehledem nejlepší metodou, jak návštěvnost webu zvýšit a rovněž je pro česká klíčová slova obvykle několikrát levnější, než placené přednostní umístění. PR marketing je služba při, které Vám napíšeme PR článek na určená klíčová slova. PR články mají vliv na vaši pozici ve vyhledávačích a tím zvýšení počtu návštěvníků Vašich stránek. PR články využívají  firmy pohybující se ve vysoce konkurenčním prostředí. Hlavní přednsotí PR článků je jejich permanentní publikování spolu se zpětnými odkazy, které jsou do nich vloženy. PR články jsou mnohem hodnotnější, než odkazy v katalozích, obsahují text, který je tematicky příbuzný k zaměření propagovaného webu. Publikování PR článků na internetu nám přináší nezanedbatelnou SEO výhodu. Reklamní články, umožňují nejenom upoutat pozornost na zboží, službu nebo firmu. Ale zároveň získatjiž zmíněné zpětné odkazy.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.