Když se řekne balónek, asi si většina z nás představí pouť a stánky, plné těchto, od pradávna, hlavně pro děti určených atrakcí. Dnes už ovšem balonky mohou plnit i jinou funkci. Vzpomeňme si například na předvolební kampaně jednotlivých politických stran a jejich balonky, potisknuté logem příslušné strany a hlásající hesla, kterým poslední dobou věří čím dál tím méně lidí. Balónky už dnes nejsou pouze jednoduchá gumová vajíčka, vyrábí se balónky ve tvaru různých zvířat nebo ovoce či zeleniny, nebo i ve tvaru log různých firem, které si výrobu takových balónků zaplatí. Jak je vidět, balonek je v dnešní době artiklem, který stále okouzluje děti, ale může být také předmětem úspěšných reklamních kampaní. Kdo ví, co čeká balónek v příštích letech … možná něco, o čem se nám dnes ještě ani nesní.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.