Sedíte v kanceláři a nemáte čas ani náladu na to, abyste došli do kamenného obchodu, tam nakoupili vše, co je potřeba do kanceláře nakoupit a pak se s tím vším zase táhli zpět na své pracovní místo? To je většinou úděl asistentek a recepčních, že mají na starost zajištění chodu kanceláře a to zahrnuje i to, že všechny kancelářské doplňky musí být ihned k dispozici, aby usnadňovaly práci dalším kolegům a ne aby byli zdržováni, protože něco není na firemním skladě kancelářských potřeb. Dobrá zpráva pro všechny osoby v této pozici je, že se dají kancelářské potřeby objednat online a kurýrní společnost vám je zaveze přesně tam, kam vy budete chtít. V praxi to tedy znamená, že z pohodlí svého pracovního místa objednáte všechny tužky, propisky, desky, fólie, ale i tonery a balíky papírů, a pak už jen budete čekat, až vám je ochotný kurýr donese až před váš stůl. Tento způsob nakupování je mnohem pohodlnější a ušetří vám spoustu energie a času. A firmě zase ušetří spoustu peněz, protože čas nás všech je příliš drahocenný než abychom se zdržovali s takovým nakupováním ve starém stylu.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.